2007. július 28., szombat

Pink flower :-))



17 megjegyzés:

Tündi írta...

Zsuzsa! Fejet hajtok előtted!! Ez valami gyönyörűűűű!!!

AgnesBeads írta...

SZupinger!! Ez megint csak olyan hozzád illő!

Zsófi írta...

Zsuzsi, mikor megláttam ezt a medált, annyit mondtam magamba: WÁÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ EZ IGEN!!!!!!!!

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Nagyon köszönöm Lányok! :-)))

Névtelen írta...

Szépségesen Zsuzsis!!!!!

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Köszi Kriszta! ;-))Már készül a karija...

Zita ékszerei írta...

Zsuzsi, nagyon szuper!!! A közepére nem akarsz esetleg tenni egy kis kabosont? mondjuk 6 mm-set? De így is tetszik, nem is azért mondom! :-) Domibou-nál láttam a közepén csiszoltat, azt nem tudom, hogyan fűzte bele... :-o
Kiváncsian várom a kariját!!!! :-)

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Köszi Zita!
Igen, eszembe jutott, de ilyen színben most nincs kabosonom, ehelyett úgy oldottam meg, hogy a közepe olyan kis csücskös, ott is kirajzolódik a csillag, csak a fotón sajnos ez nem látszik.:-((
Következő medál színválasztásánál megnézem milyen színű kabosonom van;-))

biZSUterie írta...

Nagyon szép Zsuzsó! Olyan különleges ez a sorozatod ezekkel a háromszögekkel! Zsu

Dóra írta...

Zsu, ez egyszerűen csúúúúúúúcs!!!!!! Gratula!!!!

Arduinna írta...

szárnyalsz, Zsuzsi!!!!!!! nagyon szuper az a medál! :-)

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Köszönöm szépen! :-))

Bódisné Pichler Tünde írta...

Elakadt a lélegzetem! Nagyon széééééép! Gratulálok hozzá! :)

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Köszi Tünde!:-)

Luca írta...

Imádni valóak ezek a háromszögek és úgy látom neked nagyon fekszik, ügyesen kit tudod használni a sokoldalúságukat. és ezt most értem az összes ilyen művedre.nagyon jk lettek és igazán megihlettek és kedvet hoztak nekem is. köszi

babobead írta...

Zsuzsi, eszméletlen szép lett ez a medál, meg a karija is nagyon tetszik!!!!!!!!!

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Luca! Barbi! Köszönöm! :-))