2009. április 3., péntek

Luca és Cedra


13 megjegyzés:

Hobbi-Tünde írta...

Szuper bogyeszos nyakék!! Engem a nyári napsütésre emlékeztet :)) .

Tiszi írta...

Milyen jó kis vidám!!! :)

Kata írta...

Igazi kis élénkítő színek! Nagyon klassz lett! :)

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon tetszik! Engem meg egy méhecskére emlékeztet:))

Roberta írta...

Hát azért ez se semmi:-))) Gratulálok, csodászép!!!

AgnesBeads írta...

És ez is nagyon tetszik!

BéKata írta...

Hú, ez nagyon ütős lett!!! Isteni!

Ági mama írta...

Csatlakozok az előttem szólohoz!!!

Edit gyöngyei írta...

Csodálatos nagyon szupi és mint mindig nagyon kell nekem .

Reni írta...

Tiszta tavasz! Virágzó aranyeső:))
Szépséges!

Manka írta...

Nagyon szuper!

kandy írta...

Már-már szerelmes vagyok a kanári sárgába! Nagyon dög!

LNóri írta...

Szia Zsu,
Jó régen jártam Nálad, valami fantasztikusakat alkottál. Nem vagyok egy nagy sárga kedvelő, de ebbe beleszerettem :-)