2009. szeptember 23., szerda

Csipkecsomó :-)




Minta: Peetje. Merci!

10 megjegyzés:

kandy írta...

Jaj, de nagyon aranyos!

Anna írta...

Hűűű, nagyon tetszik! :-)

Piky73 írta...

Fantasztikus! Nagyon tetszik :)

Marilla írta...

Eszméletlenül jó ez a gyűrű ,gratula hozzá !!!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Nagyon szép a gyűrűd! Én is készítettem de nem tudom összehajtogatni.

Ági mama írta...

Jaj de szép csomók!!!

Fákó.Orsi írta...

Nagyon ötletes! Ügyes vagy!

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Köszönöm Lányok!

Szandra írta...

Amikor megláttam ezt a gyűrűt, azonnal szerettem volna egy ilyet... nagy nehezem megtaláltam a mintáját is és végre időm is van megcsinálni... (: Köszönöm az ötletet! (:
Viszont lenne egy kérdésem: mekkora méretű gyöngyből érdemes megcsinálni? A legkisebb kásagyöngyből?

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Szia Szandra!
Örülök, hogy tetszik! :-))
Ezt a gyűrűt 15/0-s japán kásából horgoltam. Kíváncsian várom a Tiédet! :-))