2009. december 6., vasárnap

Korall Jade



Köszönöm Vezsuzsinak a sok segítséget!

29 megjegyzés:

kandy írta...

Hú, ez állati! Én biza piros fan vagyok, nagyon.

BéKata írta...

Zsuzsa, erre szavakat sem találok, olyan gyönyörű!!!! Lehet, hogy megkedvelem a pirosat??????

Enikő írta...

Gyönyörű lett!!! Szívesen elfogadnám!:)

Molnar Nusi írta...

Merész szinek,de gyönyörű!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Eszméletlen szép, gratulálok!

Maya írta...

Nagyon nagyon szép!!!

Ilka írta...

Meseszép!!!! Imádom a pirosat!

Panka gyöngye írta...

Én Nusival értek egyet,és nagyon állat:)

shila írta...

Gyönyörű lett! egyik kedvencem a korall. remélem nem haragszol meg, de én ezt a szépséget megpróbálnám márványos háttér nélkül fotózni. nagyon klassz textúrájú kartonokat lehet kapni ;)

Gabessz írta...

Gyönyörű alkotás!!!

ireneli írta...

Muy bello!!!!!!!!!!!!!!!!

Dóra írta...

Gyönyörű!!!!!

Ági mama írta...

Hú de gyönyörű!! Gratulálok!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Bámulatosan szép!

almona írta...

Ez meseszép! Gratulálok!

KozRi írta...

Csábítóan dögös!

Méri írta...

Csodaszép!

- egy robot - írta...

A kő is, a medál is gyönyörű!

AgnesBeads írta...

Fantasztikus!!

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Nagyon szépen köszönöm Lányok!!

Shila! Dehogy haragszom, köszi a véleményed, ki fogom próbálni más háttérrel. Bár nem vagyok profi fotós.... :-)))

vezsuzsi írta...

Zsuzsi, gyönyörûség lett! Szívesen segítek máskor is :)

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Nagyon köszönöm Zsuzsi!
Puszillak!

Hobbi-Tünde írta...

Vadító ez a piros! Gyönyörűszép lett!

Reni írta...

Egyszerűen csodás!!!!

Ibolya írta...

fantasztikus a színe!!! Egyszerűen mágikusan vonzza a tekintetet! Csodás darab!)

Monaperla írta...

Gyönyörű már maga a kô is, de amit készítettél belôle egyszerűen mesés lett!
Gyönyörű és harmónikus ékszer! Gratulálok!!!

Ildika / Csodaszarvas33 írta...

Eme ékszered láttán először eszembe jutott az a szó, hogy: Csodaszép! Aztán meg: Gyönyörű! Majd: Nagyon szép! Állati!Lélegzetelállító! És hogy szívesen elfogadnám! Gondoltam leírom. Erre tessék, ezt mind-mind már a többiek elmondták előttem! :)
Nos nincs más hátra, minthogy leírjam: egyetértek az előttem szólókkal! :) Szeretem az ékszereidet! Ízléses, szép darabok!

Le mie grassocce írta...

BEATIFUL.MERAVIGLIOSO

Le mie grassocce írta...

BELLISSIMO,BEATIFUL