2009. november 23., hétfő

Luca bogyók! 60!!



27 megjegyzés:

Névtelen írta...

Húúúúúúúúúúúúúúúúú, gratulálok, szépek!

gabi írta...

Jól néznek ki együtt!

Dóra írta...

Bámulatos teljesítmény! Gratulálok a kitartásodhoz!

KissBeads írta...

Zsuzsi en teljesen el vagyok amulva a bogyoidtol!!! Gyonyoruek!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Atyaúristen, Zsuzsa!!! Ez nem semmi! Bámulatos a kitartásod, gratulálok!

Marilla írta...

Gyönyörűek ,mennyi idő alatt lettek kész ???? (ha megkérdezhetem ).

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Köszönöm szépen Lányok!

Marilla! Egy bogyó egy óra alatt készül el, szeptember óta fűzögettem kisebb-nagyobb szünetekkel. Az utolsó 6 db egy nap alatt készült el. :-))

Névtelen írta...

Azta!!!! De gyönyörűek!!!! Itt nyalogatom a számat.... :))))
GRATULÁLOK!!!!

Eveline írta...

Wauw!!! They are so beautiful!!!!!!

Norita írta...

De jóóóóóóóóóóó! Nagyon jól néznek ki! :-))) Gratulálok!

kandy írta...

Drága csillag! Fantasztikus vagy, eszelősek a bogyók ilyen mennyiségben, ezekben a színekben! Ja és nagyon szépre is csináltad őket (ez sokaknak nem megy)!!!

Manka írta...

Fantasztikus munka! Gyönyörű mindegyik színben!

Juli írta...

Igen kitartó vagy, szuper teljesítmény!!!

Ági mama írta...

Te jó ég! Minden elismerésem a tiéd! Gyönyörűek!!

Hobbi-Tünde írta...

Gratulálok! Nagyon ügyes vagy!

Edo írta...

Elismerésem!!! Nem semmi munka volt!!!

Sipy írta...

Ettől most padlót fogtam! Eszméletlen türelmed van, és hihetetlenül jól néznek ki ekkora kupacban!

POÉ írta...

Bámulatosak !Nagyon szép teljesítmény ennyi golyó!!!!!!

Edit gyöngyei írta...

Zsuzsi le a kalappal előttedbajnai2525

Reni írta...

Nagyon nagyon csúcs!!!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Aztamindenit!!!! Ez nem gyenge menet lehetett!!! Gyönyörűségesek, minden elismerésem!!!!!

Marilla írta...

Köszönöm hogy válaszoltál.Bele vagyok szeretve ezekbe a bogyeszokba ,szinesek ,szépek ,grattulálok !!!!!

ekszerlada írta...

Innnnnnnnye!!!Gyonyoruek Zsuzsi!!!!

timpigyöngyei írta...

Jaj de csodásak! Fantasztikus teljesítmény!!! Csak gratulálni lehet!

Dorabella írta...

Szia!

Én most járok itt először és nagyon meglepődtem ezeken a bogyókon! :) Nagyon jól néznek ki. Te csináltad mindet? De hogyan? Nincs róla mintád?
Én is szoktam néha gyöngyöt fűzni, de inkább egyszerűbbeket. De ez tényleg nagyon jól néz ki! :)

Jewelrita írta...

Fantasztikusak, gyönyörűek!

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful!!!! I like them all.