2009. november 1., vasárnap

Szőlőszem medál mintája


Reni! Köszönöm a segítséget!!!

48 megjegyzés:

Hobbi-Tünde írta...

Köszi szépen, ez nagyszerű!!!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Ó, ezt már épp kérdezni akartam, nagyon köszönöm!!!

nusman írta...

Hú, nagyon köszönöm!

Mili írta...

Köszi Zsuzsa! :)

Mosolyrend Évi :) írta...

Én is köszönöm Nektek ezt a csodás mintát!

Monessa írta...

Nagyon szép ez a darab! Köszönöm a mintát!

Névtelen írta...

Thank you, I love it ^__^
Barbara

Nikol írta...

Köszi Zsuzsi a mintát, meg Reninek is a segítséget! :)

Juli írta...

Köszönöm a mintát!!!!

Gabriela Swoboda írta...

Oooh beatiful and thank you for the schema.

gabi írta...

Köszi a mintát!

ireneli írta...

Precioso!!! gracias por el esquema!! saludos.

Tiszi írta...

Köszönöm Zsuzsa! Neked is Reni. :)

Zsófi írta...

Nagyon szépen köszönöm!

Unknown írta...

Köszönöm a mintát!!!

Névtelen írta...

Köszönjük szépen, már régóta fájt rá a fogam :-D
Nagyon tetszett csipkebogyó változatban is.
További szépeket kívánok!

Ági mama írta...

Jaj de jó! Köszönöm szépen!

Gabriella írta...

Én is köszönöm szépen a mintát!

Gabriella írta...

Én is köszönöm szépen a mintát!

N Zsuzsa írta...

Köszönöm én is!!!!

Berjo írta...

Nagyon kösziiiii a mintát, szuper!!!

Reni írta...

Zsuzsikám! Ne hozz már zavarba!!!
puszi neked!

Muryzsani írta...

Köszönöm!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Én pedig köszi a mintát!

Unknown írta...

Il est magnifique. Merci

Marilla írta...

Nagyon jó lett a medál és a mintát köszi hogy megosztod másokkal is.Sajna én elég béna vagyok a mintakészítéshez pedig tőlem is kértek már mintát ,a tiétek nagyon jó lett .!!!!!

Ary írta...

Köszönöm szépen a mintát! :)

timpigyöngyei írta...

Zsuzsi, annyira kedves vagy, nagyon szupi! Köszönöm szépen! (Látom, nem csak én örülök neki:D)

Quienlodira_Angeles írta...

Gracias es precioso!!!!

Névtelen írta...

Thank you for this nice spattern

mafalda

Hermann Ildikó írta...

Nagyszerű, feltétlenűl megfűzöm, köszi!!!

Hermann Ildikó írta...

Nagyszerű, feltétlenűl megfűzöm, köszi!!!

Noritascrap írta...

Nagyon köszönöm a mintát, már meg is fűztem! :-))) A mintát pedig betettem a mintagyűjteményembe!

http://www.gyongy-csoda.blogspot.com/
http://beadpattern.blogspot.com/

tita írta...

Precioso tu blog todos tus trabajos
son especiales.Saludos

Névtelen írta...

Köszi a mintát, jó fűzni!

Unknown írta...

Gracias por el esquema.

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Nagyon szépen köszönöm a mintát, én is nekibátorodtam és megfűztem!:)

Oribori írta...

Köszönöm Zsuzsa ! Így már nekem is sikerült!

Alexandra írta...

Kedves Zsuzsa!
Nagyon szép amit alkottál, és nagy öröm, hogy megrajzoltad és mindenkivel megosztottad a mintáját, úgyhogy majd bátorkodom én is megfűzni.
Alexandra

Gini írta...

Köszönöm! :)

Panka gyöngye írta...

Szerintem én is nekifutók:)Előre is köszönöm a mintát!

Anami írta...

Kedves Zsuzsa!
Köszönöm szépen a mintát, nagy hasznát vettem!

Névtelen írta...

Fantasztikus, nagyon tetszik, már meg is fűztem! Köszönöm! Mia

Sviro (Ildi) írta...

Ma én is megfűztem, a végeredményt kitettem a blogomba. A születésnapos nagyon örült neki, de engem is elvarázsolt. Köszönöm!

Assza írta...

Gyönyörű ez a medál, és köszönöm én is hogy megosztottad velünk a mintáját.

Assza írta...

Gyönyörű ez a medálod is. Én is köszönöm, hogy megosztottad velünk a mintáját.

Tímea írta...

Köszönöm szépen a mintát!!!
Nagyon szeretem. :)

Christina írta...

Nagyon köszönjük a mintát!
Én tegnap fűztem meg :)